Ressenya

Text complet   PDF | 320 kB

Didáctica universitaria en entornos virtuales de enseñanza-aprendizaje

Enric Serradell (eserradell@uoc.edu)

Professor dels Estudis d�Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya

En aquest llibre els autors ens ofereixen una revisió dels temes més rellevants respecte als entorns virtuals d'ensenyament i aprenentatge. L'aprenentatge en línia es configura com l'element principal de les universitats del segle xxi, ja que en aquests moments la majoria realitzen experiències virtuals d'aprenentatge. L'aspecte més destacable d'aquest treball és l'estudi detallat de tots els elements que intervenen en el procés de l'aprenentatge virtual: docents, estudiants i materials. També es presta atenció especial a la planificació docent, el desenvolupament, el seguiment de les accions formatives en línia i els processos d'avaluació. Cada tema té en compte l'opinió dels docents i els estudiants implicats, i incorpora diversos exemples obtinguts de la pràctica professional habitual dels autors.

e-learning, educació en línia, entorns virtuals, innovació docent

Data de presentació:  desembre de 2006
Data de publicació:  març de 2007

BibTeX  Què; és BibTeX?

@ARTICLE{uocpapersD017cat,
AUTHOR = "Enric Serradell",
TITLE = "Ressenya del llibre Did\'actica universitaria en entornos virtuales de ense\~nanza-aprendizaje, de G. Bautista, F. Borges, A. For\'es",
JOURNAL = "UOC Papers",
YEAR = "2007",
number = "4",
note = "Ressenya en l\'{\i}nia",
issn = "",
url = "/uocpapers/4/dt/cat/serradell.pdf"

Tancar [X]

Llicència de Creative Commons Els textos publicats en aquesta revista estan subjectes -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 2.5 de Creative Commons. Podeu copiar-la, distribuir-la i transmetre-la públicament sempre que citeu l'autor i UOC Papers, no en feu un ús comercial i no en feu obra derivada. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/deed.ca.