Didáctica universitaria de entornos virtuales de enseñanza-aprendizaje

Guillermo Bautista

Federico Borges Sáiz

Anna Forés Miravalles

Aquesta obra és un referent per als docents que s'inicien en la formació en entorns virtuals d'ensenyament-aprenentatge (EVEA) o per als qui vulguin saber, de manera pràctica, en què consisteix ensenyar i aprendre en un entorn virtual. El lector trobarà al llarg d'aquestes pàgines idees i exemples per a l'acció formativa en línia, de manera que pugui començar a treballar eficaçment en un EVEA. Qui exerceixi la docència universitària es beneficiarà del recorregut que es fa aquí pels elements fonamentals de la formació en un entorn virtual: el nou rol de l'estudiant i del docent, com es dissenya i es duu a terme l'acció formativa, i com es pot avaluar, a més de diferents suggeriments de caràcter innovador -tant en els capítols com en la llista final d'annexos-, molt adequats per al nou model d'universitat que demana l'espai europeu d'ensenyament superior.

EVEA, docència universitària, ensenyament-aprenentatge, entorns virtuals, formació en línia

Títol: Didáctica universitaria de entornos virtuales de enseñanza-aprendizaje

Autor: Guillermo Bautista Pérez, Federico Borges Sáiz, Anna Forés i Miravalles

Publicació: Madrid : Narcea, cop. 2006 245 pàg.

Matèria: tecnologia educativa, ensenyament audiovisual

ISBN: 842771534X

Prólogo, Dr. Tony Bates

1. ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE UNIVERSITARIO EN ENTORNOS VIRTUALES